Selasa, 24 Mei 2011

Guru parah diserang madu, dua anak tiri

KUALA LUMPUR: Seorang guru wanita berusia awal 40-an cedera parah selepas diserang seorang wanita dan dua anaknya di sebuah kondominium, di sini, kelmarin, selepas rahsia perkahwinan mangsa dengan suaminya diketahui wanita berkenaan yang juga isteri pertama.

Mangsa cedera pada kepala, muka dan badan selepas ditendang, ditumbuk dan disepak dua remaja perempuan berusia belasan tahun yang juga anak isteri pertama suaminya selain turut dipukul madunya berusia lewat 40-an yang dikatakan hilang pertimbangan selepas mengetahui dirinya dimadukan.

Difahamkan, mangsa mendakwa suaminya memberitahu perkahwinan mereka sejak enam bulan lalu mendapat persetujuan isteri pertama. Namun, wanita terbabit dilaporkan tidak pernah bersemuka dengan madunya itu kerana dipercayai dilarang suami kononnya bagi mengelakkan pergaduhan.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, kebahagiaan perkahwinan mangsa tersentak selepas mangsa diserang tiga beranak terbabit.


Sumber polis berkata, kejadian bermula apabila mangsa yang menaiki kereta untuk ke sekolah kerana ada urusan penting tiba-tiba dihalang sebuah kereta dinaiki seorang wanita dan dua anaknya.

myMetro: 24 Mei 2011

Tiada ulasan: